Sajtóinformáció.hu



Stratégiai megállapodást kötött a kormány és a BT Regionális Szolgáltató Központja


 A BT az elmúlt 2 évben duplázott: 2000 főre növelte hazai munkavállalóinak számát, így már 20 szolgáltatási területen támogatnak multinacionális vállalatokat Magyarországról

 

 

Stratégiai Együttműködési Megállapodást írt alá Magyarország Kormánya és a BT, a világ egyik vezető kommunikációs szolgáltatásokat és megoldásokat kínáló nagyvállalata. A megállapodás célja a BT hazánkban működő szolgáltató központja és Magyarország kormánya között fennálló együttműködés megőrzése és további erősítése. A megállapodást a kormány részéről Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter, a BT részéről Szabó Zoltán, a BT hazánkban működő Regionális Szolgáltató Központjának ügyvezetője és Grócz Mária, a központ HR igazgatója írta alá Budapesten, 2016. május 13-án. A BT az aláírási ceremónián bejelentette, hogy az elmúlt két évben 1000 új munkahelyet teremtett, és ezzel megduplázta hazai alkalmazottainak számát: a szolgáltató központ dolgozóinak létszáma így elérte Magyarországon a 2000 főt. A központ dinamikus létszámnövekedését új feladatai és bővülő funkciói indokolták, amely keretében a hazai szakemberek a BT Global Services üzletágának multinacionális partnerei számára nyújtanak szolgáltatásokat.

A Stratégiai Együttműködési Megállapodás keretében Magyarország Kormánya kifejezi azon szándékát, hogy támogatja a munkavállalók továbbképzését az oktatási és szakmai képzési lehetőségek további fejlesztésével. A BT újra megerősítette azon elköteleződését, hogy bővíti regionális szolgáltató központját és tevékenységeinek körét. Ez több munkahelyet teremt majd a magasan képzett szakemberek számára olyan stratégiailag fontos növekedési területeken, mint a műszaki tervezés, az információ-biztonság és az üzleti támogató szolgáltatások.

Szabó Zoltán, a BT hazánkban működő Regionális Szolgáltató Központjának ügyvezetője elmondta: „Mint a világ egyik vezető kommunikációs és IT hálózati szolgáltatója, a BT a világ számos jelentős és ismert multinacionális szervezetét támogatja. Ügyfeleink világszínvonalú szolgáltatásokat várnak el tőlünk, és a szolgáltató központjaink által nyújtott minőség a legfontosabb megkülönböztető előnyünk. Hazánkban biztosított a számunkra kulcsfontosságú, jól képzett, több nyelven beszélő munkaerő. Mindössze két év alatt 1000 szakembert vettünk fel magyarországi Regionális Szolgáltató Központunkba. Örömömre szolgál, hogy a megállapodás aláírásával biztosíthatom elkötelezettségünket a magyarországi működésünk fenntartása iránt.”

A BT 17 éve van jelen Magyarországon. A vállalat budapesti és debreceni irodáiban dolgozó szakemberek 15 országban, 18 különböző nyelven nyújtanak széleskörű szolgáltatást a BT leányvállalatai, üzleti partnerei, valamint több mint 3000 multinacionális szervezet számára. A szolgáltató központ tevékenységei között szerepel az ügyfélmenedzsment, a pénzügyi szolgáltatások, a humán erőforrás menedzsment és üzleti adminisztráció, valamint a hálózati és IT megoldások tervezése, fejlesztése, implementálása és üzemeltetése is. A munkavállalók 92 százaléka magyar, 85 százalékuk felsőfokú végzettséggel rendelkezik, átlagban több mint két idegen nyelven beszélnek felsőfokú szinten, átlagéletkoruk pedig 32 év.

A BT továbbra is kvalifikált munkaerőt alkalmaz Magyarországon, bővíti a foglalkoztatást és vonzó, családbarát munkahelyi körülményeket biztosít, illetve lehetőséget ad a folyamatos fejlődésre és továbbképzésre. 2015-ben a BT Regionális Szolgáltató Központja nyerte el a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) valamint a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) által odaítélt, Magyarország legjobb szolgáltató központjának járó kiválósági díjat, majd 2016 februárjában a negyedik CEE Shared Services and Outsourcing díjkiosztó gálán a kelet-közép-európai régió legjobb szolgáltató központjának választották.

 







Média száma
4
Megtekintés
3341 / 79
Dátum
2016-05-15
Tartalom azonosító
10497
ED